https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas-kaune/
Seniai žmonės norėjo to, ko negali turėti. Maždaug prieš dešimtmetį, Amerikos automobilių entuziastai labai troško Mitsubishi Lancer Evolution. Playstation’o Gran Turismo serijos populiarumas tik didino jų susidomėjimą. 2003 metais, automobilis galiausiai atvyko, nors šiek tiek pritaikytas vietinei rinkai. Nuo tada, Evolution tapo būtinybe tarp entuziastų, bet kai kuriems, jo bekompromisis našumas ir kieta važiuoklė, nekalbant apie policiją traukiančią išvaizdą, gali reikšti, kad šis automobilis, su savo didingumu, galbūt yra šiek tiek per intensyvus (ir brangus) kai kuriems. GREITI FAKTAI 1. Visi JAV skirti Lancer Ralliart turi tik SST dviejų sankabų pavarų dėžę.2. Evolution papildomas galinis tvirtinimas buvo pašalintas, kad būtų vietos sulankstomai galinei sėdynei.3. Visų ratų pavara yra pasiskolinta iš Evolution IX.4. Išskyrus turbiną ir nustatymus/vožtuvo laiką, variklis yra identiškas naudojamam dabartiniame Lancer Evolution ir gamina 237 AG ir 253 ft-lbs sukimo momentą. Tiems žmonėms, Mitsubishi siūlo Ralliart. Tačiau reikia pasakyti, anksčiau Ralliart modeliai, kurie atkeliavo čia, buvo kaip dauguma politikų kalbant apie našumą – daug kalbų, mažai veiksmo. Be greito pavarų perjungimo, automobilis tiesiog nebuvo tikras sportinio jausmo pojūčio, bent jau ne ralio dvasioje. Tačiau su dabartiniu, didesniu Lancer, trijų deimantų įmonė pasirinko šiek tiek perkelti Ralliart koncepciją, artėjant daugiau prie didžiojo brolio Evo personažo. SPORTIŠKESNIS VIDUJE Reikia pasakyti, kad iš išorės šis automobilis atrodo kaip reguliarus Lancer GTS. Didžiausi skirtumai yra priekinis buferis, kuris yra šiek tiek agresyvesnis, Evo’ aliuminio gaubtas (su vėdinimo angomis ir funkciniu oro šaukštu) ir dvigubi išmetimo vamzdžiai gale, taip pat ženklinimas. Visa kita, nuo 18 colių daugiakalčių lydinių ratų iki galinio deko spoilerių, yra tas pats. Mūsų automobilis buvo įdomios bronzos atspalvių, kuris iš tikro puikiai papildė kontūrus. Kalbant apie surinkimą ir apdailą, automobilis nesijaučia labai tvirtas. Durys turi tuščiavidūrį rezonansą, kai jas uždarote, o tarpai tarp plokščių ir dažų kokybė yra vidutiniška. Viduje, Ralliart suteikia daugiau pojūčio tarsi būtų orientuotas į našumą; entuziastai džiaugsis storu, mažu, trijų stipinų vairu ir tikraisiais Recaro priekiniais kibuko sėdynėmis, kurios tvirtai jus laiko vietoje. Mūsų testuojamas automobilis buvo pilnai pakrautas – elektrinis stoglangis, užrakinti ir veidrodžiai, taip pat Rockford Fosgate informacinių pramogų sistema su palydovine navigacija, Sirius/XM satelitinė radijo ir CD grotuvas įmontuotas už judančio LCD ekrano. Lyginant su senu Ralliart, šis perteikia „jaunystę“ ir „sportiškumą“ daug įtikinamiau… ir mes dar nepradėjome variklio. PERDERINTAS Kalbant apie tokius automobilius, svarbiausia yra technika. 2009 Lancer Ralliart turi Evo’ 4B11T 2.0 litrų keturių cilindrų variklio versiją, susietą su šešių greičių dviejų sankabų transmisija. Paties variklio, nuo pusiau uždaro denio iki kaltinių stūmoklių, aliuminio galvutės ir kameros profiliai, yra identiški naudojamiems dabartiniuose Evolution. Tačiau, naudojama mažesnė, vienos spiralės turbina ir ECU bei MIVEC kintamo vožtuvo laikymo laikas yra specifiškai kalibruoti šiai programai. Vis dėlto, tai reiškia 237 arklio jėgas ir 253 ft-lbs sukimo momentą. Kas įdomu, kad kai pradedi judėti, variklis turi nemažai sienos, ypač keturios cilindrinės variklio. Yra labai mažas turbo vėlavimas. Nors didžiausia galia ateina gana aukštame šešių tūkstančių apsisukimų per minutę lygyje, maksimalus sukimo momentas yra naudojamas 3000 aps.)
https://auto-rent.lt
https://4mycar.lt