https://autoplovykla.lt/plovyklos/kaunas/
Honda Insight ir Toyota Prius: Lyginamoji apžvalga
Honda išleido visiškai naują Insight hibridą, sukurtą specialiai tam, kad užimtų konkuruojančios Toyota Prius vietą rinkoje. Nors techniniu požiūriu jis nėra visiškai tos pačios klasės automobilis dėl savo mažesnio dydžio, Toyota įžvelgia grėsmę ir sumažino Prius kainas, kad prisiderintų prie konkurencijos. Įdomūs faktai apie Insight: jo pradinė kaina siekia $19,800 (CDN $23,900), o varomas jis Honda integruotos variklio pagalbos (IMA) hibridine sistema, kuri pasižymi elektriniu varikliu, padedančiu benzininiam varikliui. Degalų sunaudojimas yra vertinamas 40/43 mpg (miesto/kelių). Taigi, ar šis visiškai naujas modelis gali konkuruoti su Toyota trečios kartos Prius? Pažvelkime išsamiau.
Išvaizda ir kaina
Esant MSRP $19,800 (CDN $23,900), Insight yra pigiausias hibridas rinkoje. Nors jo pradinė kaina turėjo būti žymiai mažesnė nei naujo Prius, Toyota kainų mažinimas šį skirtumą sumažino iki vos $2,200. Kadangi abiejų automobilių dizainas yra beveik identiškas, sunku vertinti juos pagal išvaizdą. Be to, jei žiūrite į tokį automobilį, tikriausiai jums jau patinka futuristinis aerodinaminio efektyvumo išvaizda. Nors kartais ir iš kai kurių kampų Insight gali atrodyti keistai, dažai Clear Sky Blue Metallic yra tikrai puikūs.
Degalų ekonomija: 40/43 MPG
Labiausiai svarbus rodiklis yra degalų ekonomija. Honda teigia, kad Insight sunaudoja 40 mpg mieste ir 43 mpg kelyje, palyginti su Toyota rodikliais – 51 ir 48 mpg. Insight degalų ekonomija šiek tiek atsilieka nuo Honda Civic Hybrid, kuris sunaudoja 40 ir 45 mpg. Bandymuose Insight pasiekė 37,3 mpg kelyje ir vidutiniškai – 42 mpg. Pakanka vieno bako degalų norint įveikti 373 mylių atstumą.
Honda IMA hibridinės sistemos veikimas
Insight negali pasiekti tokio degalų ekonomijos lygio kaip Prius dėl savo paprastesnės hibridinės sistemos. Insight naudoja 1.3 litro keturių cilindrų benzininį variklį bei elektrinį variklį su akumuliatoriaus paketu. Sistemos kartu generuoja 98 arklio galias ir 123 ft-lbs sukimo momentą.
Eksterjero pasikeitimai ir funkcionalumas
Insight pasižymi ne tik ekonomišku degalų sunaudojimu, bet ir patogumu bei funkcionalumu. Jame įrengta daugybė funkcijų, padedančių vairuotojui nuvažiuoti efektyviai ir patogiai. Standartinėje įrangoje yra elektriniai langai ir užraktai, klimato kontrolė, reguliuojamas vairaratis ir garso sistema su MP3 galimybe. Tačiau patariama atnaujinti nuo EX iki LX modelio, kuris suteikia papildomų privalumų, tokių kaip kruizo kontrolė ir Honda transporto stabilumo pagalbos programa.
Mašinų plovyklos Lietuvoje
Norint išlaikyti savo automobilį švarų ir geros būklės, reikalingos kokybiškos mašinų plovyklos. Lietuvoje, ypač Kaune, galima rasti puikių plovyklų, kurios užtikrins puikų jūsų transporto priemonės išvalymą. Viena iš tokių plovyklų yra čia.
Vidus ir saugumas
Insight interjeras yra gerai apgalvotas ir surinktas, nors turi keletą trūkumų. Standartinė saugumo įranga apima priekinę ir šoninę oro pagalves vairuotojui ir keleiviui, taip pat šonines užuolaidines oro pagalves tiek priekyje, tiek gale. ABS ir EBD yra standartiniai, kaip ir padangų slėgio stebėjimo sistema (TPMS).
Galutinė nuomonė
Honda Insight yra gera pirmoji masinio rinkos hibrido bandymas, tačiau ji nevisiškai atitinka naujo Prius galimybes. Pagrindinis trūkumas yra mažesnė degalų ekonomija ir lygiai ne tokia sklandi kaip konkurencinės sistemos. Nepaisant to, Insight kaina, mažesnė 2200 $ nei Prius, gali pritraukti pirkėjus. Honda reklamuoja Insight kaip „žmonių hibridą”, ir jo kaina tikrai atitinka šį pažadą.
https://auto-rent.lt
https://alkestaauto.lt/ataskaita-naujos-kartos-b-klase-gaus-amg-modeli/