Mercedes-Benz Superdome: Naujas Vardas, Nauji Sėkmės Metai
Ar kada nors susimąstėte, kaip pasaulinio lygio sporto renginiai gali turėti įtakos automobilių pramonės gigantams? Naujausias pavyzdys iš Jungtinių Amerikos Valstijų gali būti atsakymas į šį klausimą. Mercedes-Benz, pasaulinio masto automobilių gamintojas, žengė į naujas rinkas su įdomiu ir strategiškai svarbiu žingsniu – tapti oficialiu Mercedes-Benz Superdome stadiono pavadinimo savininku.
Šis naujas susitarimas, pasirašytas 10 metų laikotarpiui, suteikia Mercedes-Benz ne tik pavadinimo teises garsiajame Superdome stadione Naujajame Orleane, bet ir kitas rėmimo privilegijas. Pagal šį susitarimą, Mercedes-Benz tampa oficialiu ir išskirtiniu Naujojo Orleano „Saints“ komandos automobilių tiekėju. Tai pirmasis toks susitarimas JAV, o taip pat ir nauja pradžia Naujajam Orleanui, nes stadionas neseniai baigė 336 milijonų dolerių renovaciją, trukusią šešerius metus.
„Mercedes-Benz prekės ženklo susiejimas su pasaulinio lygio „Saints“ organizacija ir Superdome, kuris per pastaruosius šešerius metus buvo neįtikėtinai transformuotas, yra reikšmingas momentas mums, Naujojo Orleano miestui ir visai Luizianos valstijai“, – sakė Ernst Lieb, Mercedes-Benz USA prezidentas ir generalinis direktorius. „Mūsų įsipareigojimas per ateinantį dešimtmetį yra skirtas „Saints“ gerbėjams, komandai ir šiai garsiajai bendruomenei, kuri klesti viršijant visų lūkesčius.“
Įdomu, kiek šis 10 metų susitarimas kainavo Mercedes-Benz, tačiau jis suteikia daugybę prekės ženklo ir ženklų galimybių šiam prabangos automobilių gamintojui. Pagal susitarimą, visos „Saints“ spausdintos ir internetinės publikacijos bus su Mercedes-Benz turiniu ir reklama. Kaip papildoma premija, Mercedes-Benz gaus prieigą prie „Saints“ trenerių ir žaidėjų specialiems renginiams ir akcijoms, kurios neabejotinai pritrauks didelę auditoriją.
Šis susitarimas ne tik stiprina Mercedes-Benz pozicijas JAV rinkoje, bet ir atveria naujas galimybes automobilių pramonei, kuri vis dažniau siekia integruotis su sporto ir pramogų industrijomis. Tai yra puikus pavyzdys, kaip sporto renginiai gali tapti svarbia platforma prekės ženklams, siekiantiems didesnio matomumo ir įtakos.
Jei norite daugiau sužinoti apie automobilių plovyklas Kaune, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas-kaune/
https://emaauto.lt/snipu-nuotraukose-uzfiksuoti-honda-civic-type-r-bandymai/
https://autounija.lt/pranesimas-chevrolet-nugali-populiaru-vidutinio-dydzio-krosoveri/