0 Comments

Peteris Schreyeris: Naujasis Kia Motors prezidentas

Ar kada nors susimąstėte, kaip vieno dizainerio vizija gali pakeisti visą automobilių gamybos įmonę? Kia Motors, viena iš pirmaujančių automobilių gamintojų pasaulyje, neseniai paskyrė legendinį dizainerį Peterį Schreyerį pirmuoju ne korėjiečių prezidentu. Šis žingsnis yra ne tik reikšmingas žingsnis bendrovės istorijoje, bet ir įdomus posūkis automobilių pramonės pasaulyje.

Schreyeris, kuris anksčiau dirbo Audi, prisijungė prie Kia Motors 2006 metais, atnešdamas su savimi savo unikalią dizaino filosofiją. Jis labiausiai žinomas dėl savo „Tigro nosies“ dizaino, kuris tapo Kia automobilių prekinio ženklo atpažinimo simboliu. Šis dizainas dabar puošia beveik kiekvieną Kia automobilį, nuo mažų miesto automobilių iki didelių visureigių.

Kia Motors paskyrimas Schreyeriu prezidentu rodo bendrovės ambicijas pralenkti savo vokiečių konkurentus. Tai buvo pagrindinė Kia strategijos dalis, kai 2006 metais buvo nuspręsta pasikviesti Schreyerį į komandą. Schreyerio vizija buvo sukurti Kia automobiliams unikalų charakterį ir šeimos jausmą, kad kiekvienas, pamatęs Kia, iškart atpažintų jį kaip Kia, lygiai taip pat, kaip atpažįstame BMW ar Mercedes.

Ši naujiena yra ne tik apie dizainą, bet ir apie strateginę viziją, kaip Kia Motors siekia tapti globaliai pripažintu prekės ženklu. Schreyerio paskyrimas prezidentu yra svarbus žingsnis siekiant šio tikslo. Jo patirtis ir kūrybiškumas yra neįkainojami, o jo gebėjimas sujungti kultūras ir dizaino filosofijas yra būtent tai, ko reikia Kia, siekiant užkariauti naujas rinkas.

Automobilių pramonė nuolat keičiasi, ir norint išlikti konkurencingam, reikia nuolat ieškoti naujų būdų, kaip išsiskirti. Schreyerio paskyrimas prezidentu gali būti tas pokytis, kurio reikia Kia, kad ji taptų dar įtakingesnė pasaulinėje rinkoje. Jo gebėjimas kurti dizainą, kuris ne tik atspindi prekės ženklo vertybes, bet ir pritraukia naujus klientus, yra vienas iš pagrindinių jo sėkmės faktorių.

Kia Motors ne tik siekia būti geriausia automobilių gamintoja, bet ir nori būti pripažinta kaip inovatyvi ir kūrybinga įmonė. Schreyerio paskyrimas yra žingsnis šia kryptimi. Tai rodo, kad Kia vertina kūrybiškumą ir yra pasirengusi investuoti į dizainą, kad išlaikytų savo konkurencingumą.

Norėdami sužinoti daugiau apie Kia automobilius ir jų dizaino filosofiją, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/plovyklos/didzioji-riese/
https://autorentvilnius.lt/toyota-xrs-kompaktisko-sedano-apzvalga-automobiliu-apzvalgos/
https://autoelektrikas24.lt/sie-automobiliu-prekiu-zenklai-turi-didziausias-vidutines-prieziuros-ir-remonto-islaidas/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts