https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/
Eidami į dešimtąją „autoplovykla.lt“ laidos, kuria pristato „eBay Motors“, epizodą, kalbėjome su Jeffery Lear, „Volkswagen USA“ produktų ir strategijos direktoriumi. Mūsų diskusija buvo orientuota į būsimas prekės ženklo elektrines transporto priemones, ypač ID.Buzz ir ID.7.
Kalbėdami apie ID.Buzz, paklausėme Lear, kaip jis klasifikuotų naują daugiavietę transporto priemonę. Jis tvirtai teigė, kad, nepaisant stumdomų durų, Buzz nėra mikroautobusas. „Mes iš tikrųjų klasifikuojame jį kaip autobusą,“ sakė Lear. „tikime, kad tai yra naujo segmento išradimas.“
Kalbant apie mikroautobuso temą, Lear dar kartą pakartojo: „Taip, tai yra trijų eilių transporto priemonė, taip, ji turi daug funkcijų ir erdvės. Bet ne, mes jos nevadinsime mikroautobusu.“
Ši naujovė mus paskatino klausti, kas pirks ID.Buzz. Kadangi „Volkswagen“ ją įvardija kaip naujai sukurtą, precedento neturintį segmentą, nėra esamų pardavimų rodiklių, kuriais būtų galima remtis. „Mes tikime, kad pirkėjų grupes galima suskirstyti į tris kategorijas,“ teigia Lear. „Pirmoji grupė – nostalgikai, kurie kadaise jau turėjo „Volkswagen“ Vabalą ar mikroautobusą. Antroji grupė yra žmonės, norintys trijų eilių elektrinės transporto priemonės. Galiausiai, trečioji grupė yra pirkėjai, kuriuos traukia dizainas.“
Būtent šią trečiąją grupę Lear toliau apibūdina kaip pirkėjus, kuriems svarbi yra išvaizda ir kurie nori išsiskirti. „Kai kurie pirkėjai, kaip „Wrangler“ turėtojai, niekada neišbandys visų jo privalumų, tačiau nori kažko unikalaus.“
Apskritai, šios hipotezės ir prognozės yra logiškos, tačiau kaip ID.Buzz bus priimta rinkoje, ir kas ją pirks, sužinosime tik tada, kai ji pagaliau pasirodys prekyboje šiais metais.
Kalbant apie automobilių plovyklą, jei ieškote profesionalios variklio plovimo paslaugos Vilniuje, rekomenduojame autoplovykla.lt. Jie siūlo kokybišką ir patikimą aptarnavimą.
https://auto-rent.lt
https://autonuoma12.lt