0 Comments

https://autoplovykla.lt/

Polestar 2 gaminamas Kinijoje. Bideno administracijos neseniai priimtas sprendimas taikyti 100% muitus Kinijos elektriniams automobiliams (EV) turės reikšmingų pasekmių automobilių pramonei. Šie muitai, įsigaliosiantys 2024 m. rugsėjo 27 d., siekia priešinti Kinijos augančią dominavimą pasaulinėje EV rinkoje, kur Kinijos gamintojai naudoja valstybines subsidijas, kurios jiems suteikia konkurencinį pranašumą kainodaroje. Didesnės Kinijos EV kainos JAV rinkoje gali sulėtinti jų įėjimą, siūlydamos atokvėpį vietiniams automobilių gamintojams, kurie susiduria su stipria konkurencija iš Kinijos ekonomiškų elektrinių transporto priemonių eksportų.

Be to, 25% muitai ličio jonų baterijoms—kurios yra būtinos EV gamybai—kelia iššūkius JAV automobilių gamintojams, nes didžioji dalis pasaulinės tiekimo grandinės EV baterijoms tebėra priklausoma nuo Kinijos. Šie muitai gali padidinti EV gamybos išlaidas šalyje, komplikuodami pastangas paspartinti perėjimą prie elektrinės mobilumo. Nors muitai skirti remti JAV automobilių gamintojus ir skatinti investicijas į vietinę baterijų gamybą, tiesioginiai padariniai gali būti didesnės automobilių kainos tiek gamintojams, tiek vartotojams.

Poveikis greičiausiai jausis visoje EV tiekimo grandinėje, nuo žaliavų pirkimo iki galutinės surinkimo. Kadangi Europos Sąjunga ir Kanada taip pat taiko muitus Kinijos EV, tikimasi, kad pasaulinė EV prekyba susidurs su reikšmingais sutrikimais. Kinijos automobilių gamintojai, kurie greitai plečiasi į tarptautines rinkas, dabar turės susidoroti su aukštesnėmis įėjimo barjeromis pagrindinėse Vakarų rinkose.

JAV automobilių pramonei šie muitai galėtų suteikti kvėpavimo erdvę paspartinti vietinę EV gamybą, tačiau jie taip pat gali apsunkinti pastangas EV padaryti prieinamesniais ir plačiau prieinamais. Automobilio plovimas kaina.

https://auto-rent.lt
https://autopamoka.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts